PYTANIA DOTYCZĄCE WYPOŻYCZANIA SIODEŁ

Tak, oczywiście. Jest taka możliwość, wystarczy zaznaczyć tą opcję przy zamawianiu siodła.

Tak. Wypożyczamy siodła do jazdy, należy wybrać taką opcję przy zakupie. Podana kwota obowiązuje za 24 godziny wypożyczenia od momentu odbioru. Szczegółowy regulamin znajduje się tutaj https://dobresiodla.pl/warunki-wypozyczania-siodel/

W przypadku przymiarki można wyłącznie założyć siodło na konia, niedozwolona jest jazda w nim.

Przy wypożyczeniu siodła na jazdę próbną można w siodle swobodnie pojeździć.

Klient pokrywa wyłącznie koszty wysyłek, a cena siodła jest traktowana jako kaucja. Za możliwość przymiarki nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Jednakże należy pamiętać że siodło można wyłącznie założyć na konia, bez możliwości jazdy w nim.

Czas przeznaczony na przymierzenie siodła wynosi 24 godziny od momentu otrzymania przesyłki. W określonych przypadkach może on zostać wydłużony po uprzednim skontaktowaniu się z obsługą sklepu.

Jazda próbna odbywa się na zasadach wypożyczenia siodła. Podana przy zamówieniu opłata 50 zł dotyczy 24 godzin od momentu otrzymania siodła. Jest liczona na zasadzie doby hotelowej i naliczana na każde nowo rozpoczęte 24 godziny. Aby zatrzymać licznik należy zgłosić to do sklepu telefonicznie lub drogą emailową. Od tego momentu klient otrzymuje 24 godziny na odesłanie siodła.

Sklep uznaje że siodło pasuje na konia i transakcja zostaje uznana za zakończoną.

Gdy okaże się że siodło nie pasuje należy jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Od momentu zgłoszenia zwrotu klient ma 24 godziny na odesłanie siodła. Konieczne będzie wypełnienie odstąpienia od umowy i odesłanie siodła z powrotem normalną paczką. Sklep nie odbiera paczek za pobraniem.

Nie. Ze względów bezpieczeństwa sklep nie odbiera paczek za pobraniem.

Zwrot środków za siodło odbywa się za pomocą przelewu bankowego. W związku z tym posiadanie konta w banku jest niezbędne.

PYTANIA DOTYCZĄCE SKLEPU

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

Jest kilka możliwości zapłaty za zamówienie:

  • płatność przy odbiorze osobistym
  • płatność przelewem zwykłem
  • płatność przelewem online
  • płatność kartą
  • płatność PayPal
  • płatność za pobraniem

Przesyłki dostarczane są przez kurierów z firmy Pocztex, usługą Ekspres 24.

Cennik wysyłek prezentuje się następująco:

Akcesoria jeździeckie(lekki sprzęt):

  • 16 zł - płatność z góry
  • 21 zł - płatność za pobraniem

Siodła i uprzęże:

  • 25 zł - płatność z góry
  • 30 zł - płatność za pobraniem

W przypadku wysyłek za granicę stawki są inne, są wyliczane przez system bezpośrednio przy składaniu zamówienia.

Dostawa realizowana jest z reguły na drugi dzień po wysyłce. Jednak nie jest to termin gwarantowany i w wyniku różnych przypadków losowych może potrwać dłużej.

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do reklamacji wadliwego towaru. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.

Rabaty na siodła udzielane są indywidualnie po kontakcie z obsługą sklepu, jednakże tylko przy zakupie większej ilości siodeł lub kolejnych w niedużych odstępach czasu.

Rabaty na akcesoria jeździeckie są ogłaszane na głównej stronie sklepu. Jest także możliwość uzyskania bonów rabatowych.

Oczywiście, zamówienia można składać także telefonicznie, pod numerem 691 386 665.