INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
ODSTĄPIENIE WYPEŁNIAMY DANYMI Z PARAGONU
1. W prawym górnym rogu wpisujemy miasto i aktualną datę.
2. Po lewej stronie całe dane klienta, które zgadzają się z tymi na które było składane zamówienie.
3. Po prawej stronie, pod datą należy wpisać całe dane firmy z paragonu, włącznie z adresem i NIPem. Proszę o zwrócenie uwagi że „DobreSiodła.pl” to tylko adres strony, nie firmy.
4. Numer umowy to numer paragonu/faktury i znajduje się on po prawej stronie na górze paragonu potem należy wpisać całą, dokładną nazwę towaru i kwotę jaką on kosztował, zgodną z tym co znajduje się na paragonie.
5. Na koniec należy złożyć ręczny podpis.
Tak wypełniony formularz należy przesłać z siodłem, oraz dowodem zakupu, pieniądze zwracane są tylko w formie przelewu. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
LINK DO WZORU ODSTĄPIENIA OD UMOWY – KLIKNIJ TUTAJ
ZWROTY
Aby zwrócić towar należy:
1. Powiadomić sklep telefonicznie lub poprzez e-mail o zamiarze zwrotu.
2. Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów, czyli podpisanym odstąpieniem od umowy oraz dowodem zakupu .
3. Zwrot środków na konto dokonywany jest po otrzymaniu towaru wraz z kompletem dokumentów.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE. W przypadku siodeł i sprzętu który sprzedajemy jako używane, nie mogą one także nosić śladów użytkowania.
WYMIANY
Wymiany w naszym sklepie traktujemy jako zwrot + nowe zamówienie Aby wymienić towar należy :
1. Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów jak w przypadku zwrotu towaru, czyli podpisanym formularzem zwrotu towaru oraz dowodem zakupu .
2. Złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie produktu na wymianę
3. Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie jako nowe zamówienie od razu po jego opłaceniu, zamówieniu przesyłki pobraniowej lub powrocie odsyłanego towaru.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE. W przypadku siodeł i sprzętu który sprzedajemy jako używane, nie mogą one także nosić śladów użytkowania.
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji należy przygotować dokumentacje zdjęciową i opis wady, a następnie skontaktować się z nami poprzez email lub telefonicznie. Reklamacja zostanie przekazana producentowi.