LINK DO WZORU ODSTĄPIENIA OD UMOWY – KLIKNIJ TUTAJ

ZWROTY

W razie źle dobranego rozmiaru lub jeżeli towar nie przypadł Państwu do gustu udostępniamy możliwość wymiany towaru na dowolnie wybrany w naszym sklepie.

Należy:

1. Powiadomić sklep telefonicznie lub poprzez e-mail o zamiarze zwrotu.

2. Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów, czyli podpisanym odstąpieniem od umowy oraz dowodem zakupu .

3. Zwrot środków na konto dokonywany jest po otrzymaniu towaru wraz z kompletem dokumentów.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE. W przypadku siodeł i sprzętu który sprzedajemy jako używane, nie mogą one także nosić śladów użytkowania.

WYMIANY

W razie źle dobranego rozmiaru lub jeżeli towar nie przypadł Państwu do gustu udostępniamy możliwość wymiany towaru na dowolnie wybrany w naszym sklepie.

Wymiany w naszym sklepie traktujemy jako zwrot + nowe zamówienie Aby wymienić towar należy :

1. Odesłać wymieniany towar wraz z kompletem dokumentów jak w przypadku zwrotu towaru, czyli podpisanym formularzem zwrotu towaru oraz dowodem zakupu .

2. Złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie produktu na wymianę

3. Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie jako nowe zamówienie od razu po jego opłaceniu, zamówieniu przesyłki pobraniowej lub powrocie odsyłanego towaru.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary NOWE i NIEUŻYWANE. W przypadku siodeł i sprzętu który sprzedajemy jako używane, nie mogą one także nosić śladów użytkowania.

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji należy przygotować dokumentacje zdjęciową i opis wady, a następnie skontaktować się z nami poprzez email lub telefonicznie. Reklamacja zostanie przekazana producentowi.

INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. W prawym górnym rogu wpisujemy miasto i aktualną datę.

2. Po lewej stronie całe dane klienta, które zgadzają się z tym co jest na fakturze, jeśli została wystawiona.

3. Po prawej stronie pod datę należy wpisać całe dane firmy z paragonu lub faktury, włącznie z adresem i NIPem. Proszę o zwrócenie uwagi że DobreSiodła to tylko adres strony, nie firmy.

4. Numer umowy to numer paragonu/faktury, potem należy wpisać całą, dokładną nazwę towaru i kwotę jaką on kosztował.

5. Na koniec należy złożyć ręczny podpis, dokument nie może być wypełniony i przesłany w formie elektronicznej.

Tak wypełniony formularz należy przesłać z siodłem, oraz dowodem zakupu, pieniądze zwracane są tylko w formie przelewu. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

LINK DO WZORU ODSTĄPIENIA OD UMOWY – KLIKNIJ TUTAJ